1st Trial


hari ni aku xtau nak wat apa(w'pun sbnarnya ada banyak nak kena wat)..so aku habiskan masa aku dgn meng'edit' gambar...

aku guna lightroom (Adobe Photoshop Lightroom 2.6)..what can i say, it's more easier than other software..sebab we just play with the colour..so, ni antara gambar yg telah aku edit..maybe not good enough coz this is my 1st trial using it =)






























4 comments:

  1. Salam. komen ikhlas ya. Saya suka semua gambar tumbuhan kamu. Gambar manusia, mungkin terlebih edit, jadi terlalu terang, jd nampaklah gambar tu dah diedit. Tp mungkin kamu sengaja buat mcm tu kan? *senyum* saya bukan penggemar kamera, sekadar melihat dari mata kasar.

    Apa pun, kudos untuk gambar2 dedaun kat atas tu. Cantik!

    ReplyDelete
  2. hehehe...tq2 atas comment awak tu...hehehe..ni baru 1st tyme guna..so memang xberapa terer..hahaha..but thanks for ur critics..=)

    ReplyDelete

Followers