Praktikal oh praktikal

Salam...

Hari ni first day aku praktikal kat tnb...xtau la apa aku nak cakap..xbanyak keja aku wat ari ni..ye la..disebabkan pendaftaran aku lewat aku kena tinggal ngan geng tnb aku..so aku kena stay ofis..gila boring..

Then aku kena baca buku akta keselematan 1996..boleh bayangkan betapa mengantoknya aku baca buku tu???dah tersengguk-sengguk dah...nasib baik la sorang technician ni datang kat aku..nama dia najmi..bley tahan gak la..umur 23..orang selangor..

nasib baik la si najmi ni ajak aku kluar..kami pi melawat pencawang..tengok ada circulating current ka tak..pi dua tempat..satu kat stadium, satu lagi kat kuala perlis...pastu balik ofis...dah xda keja..then sambung tido kat surau sampai petang...itu lah 1st day praktikal aku...

wasalam.

No comments:

Post a Comment

Followers